meet

Alla inlägg under maj 2012

Hejj På Dejj!  --Hon sa Hejj till mejj! ^^


Jag ska börja med Dagens Moviestar (Som vanligt kmr det inte bli "Dagens"). Jag har ju inte Photoshop eller något annat redigeringsPogram, så jag skriver bara namnet (lite tråkigt). Dagens Moviestar är...


                                        tetis3

Grattis tetis3, du är Dagens Moviestar och kmr få en auto+att jag gillar några ArtBooks... ^^

 

Hajj Dåe! :D

 

PS. Idag är det Mors Dag!! 8D

Tja tja bloggen!

 

PARTY HOS ALMA

Ikväll är det party hos Alma! Goodie!     Men.. Det ska bli kul! Ska ge henne hästTidningar från.. förr i tiden..^^  (Typ 1900-talet)  Hoppas hon inte läser detta... Cx  Fast jag tror att hon redan vet det, för jag frågade om hästtidningar gick bra att ge... Höhö..^^ Har vart ute med hunden nyss, vi tävlade om vem som fick tennis-bollen... TYVÄRR gillar båda den... o:  Nu ska jag äta nybakat bröd, kmr strax.. xD


*Tillbaka*

Mums, jättegott! ^^    Vi har testat kläder idag... Ikväll hos Alma ska jag ha svarta tights, en rödVit klänning och kanske ett diadem med en liten hatt på... (Diademet köpte jag i Boden när vi var där på klassResa)

FJÄLLTUR MED KLASSEN

Om typ 2 veckor ska vi på en fjällTur med klassen. Jag, Tina, Linnette och Olivia ska dela tält. Olivia har spritkök och jag har tält. Tina och Linnette ska typ köpa snacks & sånt tror jag... Ska nog bli kul!

MYSDAG PÅ SKOLAN

Denna Onsdag (TROR jag) ska vi ha mysdag på skolan! Bara vår klass då alltså. På Onsdag morgon ska vi samlas på fotbollsplanen & spela brännboll, ganska kul. Sedan ska vi gå in och kolla på film, leka lekar och äta snacks & dricka loka/läsk. Nu måste mamma ha datorn.. -.-


Ses! <3

Heej Mina Små Änglar!!   Linnea:--Shit, hon pratar med mig! :D


Nu ska vi ha frågestund! Fråga vad som helst! Exempel:

 --Vad har du för hudfärg? Min är grön!^^

  --Vad äe din favorit-frukt? :3 (Om det är vattenmelon, så bara så du vet är jag frilyst!)

 --Vem äe sötast i världen? Ärru singel? Vem ärru kär i? :3


Fråga vad som helst!!! :D

Ni som svarar får en titel... c:

Heej På Er Mina Små Sötnosar! Okej, Märtha, Petter & deras vänner har nu blivit deltagande i mina inlägg, men ska jag göra en serie med de? o:   Det är NI som bestämmer! Skriv på kommentarer, ärru bäst! ;D


PUZZ!!! Petter:--Shit, jag fick en puss...   Märtha: --Näe, du fick en PUZZ!!  --Med Z! LOOSER!!!  

Petter:--Mobbad 4-ever... ):>


Linnea:--Kom igen, rösta nu! För min skull... *Änglalik*  Bosse: --Eller för min skull! 

Tuzz: --Elr min skull? :3  

Andra: --Eller för vår skull? c:   :3   ;3   o:    :P  :D  :V


RÖSTA!!! ( Tack! :3 )

Hajj Mina Små Hajjar! --Vänta ett tag... Om jag är en haj kan jag bitas... 

--Kolla mina hajTänder!!   Märtha pratar: Det står för hellvette HAJJ! Med 2 J:n!  --LOOSER!!! 


Jepp, ni hörde rubriken, nu har skolan börjat-igen... Skola måste vara det tråkigaste som finns! Vi  hade gympa sista timmen, till halv 3. Tråkig gympa dessutom... Nån stationSak, som hinderbana... Fast i stationer, också skulle man vara i flera grupper. Jag var med en tjej & en kille. Först skulle man hoppa över en plint, och minnen... (berättar i slutet). Sedan skulle vi typ gå balansgång och gå på en bänk på ett sätt, som jag inte kan beskriva... Efter det skulle vi stå på händer... Då stod jag vid sidan och kollade på när tjejen i min grupp gjorde det. Killen försökte, men det gick inte bra, så till slut stod han också och kollade på. Efter det gjorde vi "Karusellen". Man skulle hålla i de romerska ringarna och åka runt, men ändå titta rakt fram. Ganska kul... Efter det skulle man hoppa över nån slags stol  som satt på en lång trä-.... Stång(?)... "Stolarna" har 2 saker som sticker upp, de skulle man ta tag i och sedan skulle man hoppa över "stolen"... Okejj, om ni tkr det där kunde misstolkas, så... Vet jag inte vad jag ska säga till mitt försvar... o:   Men nu ska vi gå en promenad med hunden.(Kanske)


PUZZ PÅ ER MINA MINI-HAJAR!!!!      Petter: Hihi, nu är jag en HAJ!!! Ser du Märtie! ^^

 Märtha: o.-   --Då RÅKAR jag väll lägga till ett till J...


PUZZ PÅ ER MINA MINI-HAJJAR!!!!           Petter--->    Petter: Mobbad... ):>  



Föresten, ni ville väll höra vad det var med plinten? :3  Förra året skulle vi hoppa över plinten och då när jag hoppade föll jag på huvudet. :3    Vår gympalärare blev sur & jag grät för att det var så pinsamt. c:

Heej!


Igår var vi i Boden & shoppade! Kul!! Jag köpte:

1. 2 speglar, en liten och en större ;3 (Dollar$tore)

2. 2 kassar, en med en nalle & en med en katt :3 (Dollar$tore)

3. Ett linne med spets, rosa+vitt, randigt :) (min kompis köpte ett likadant!) (H&M (troligtvis) elr KappAhl)

4. Ett diadem med en liten hatt på snedden ;D (Lindex)

5. En sak... >:) (H&M)

6. Ett halsband med sko (KappAhl)

7. Lipsmacker, Coca Cola (KappAhl)

8. Glass med en Polka-smak & Daim(?)-strössel (Kupolen (tror jag det hette)

Det var nog allt... Det var kul i Boden, först badade vi ju... Min kompis, Olivia, tog Simmärke, Bronshajen tror jag. Vi skulle också ta fler märken, men vi hann inte. Jag har tagit Simborgarmärket & Kilometermärket. Olivia ville också ta Simborgarmärket, men som sagt, vi hann inte. Varför inte kolla Olivias blogg? Klicka Här.

Efter vi hade badat, gick vi ju & shoppade, sedan åt vi middag på en kina-resturang. Ville ta kyckling, men då skulle jag inte få en läsk...  Efter vi hade ätit, hände en sak... *CENSURED*

Sedan åkte vi hem... Har data-förbud, inte för saken, näe, mamma sa bara det, hon gav ingen förklaring. Nu kom hon hem, mst stänga datan.


Ses! 

Heej Mina Schmå Goll-Ongar!!<3<3<3


Idag var det "kalas" för 2 tjejer i klassen. Gick inte... Festen håller på just nu faktiskt... De har säkert jättekul... Utan mig... I alla fall, imorn är det klassresa till BodenBadet, eller "Nordpoolen". Den tänker jag inte missa! Vi ska åka bil dit, så vi ska mötas vid affären klockan ÅTTA på MORGON... Lixom, det är... Tidigt... Man vaknar ju typ nio på en helg, occh NU, helt plötsligt, ska det vara värre än en skoldag! Fast det blir ju roligt...


Men nu ska jag äta kina-mat!


Bajjs På Er!! <3

Presentation


Jag är snygg och smäxxig!!
Nej det e jag inte, men vi kan väl låtsas? :(
Det skulle vara vänligt!
Nu tänkte jag säga Hejdå men ni måste stanna å läsa min blogg! :)
Ställ en fråga oxå:
mjaww.bloggplatsen.se/fragor/

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Homofobi.
 Idioti*
 Det är en fobi som borde respekteras!
 "...fobi", waaahat?
 Vet inte riktigt vad jag ska tycka...
 Homofober kan avgå, ew usch blä!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok [:

Bakgrund

[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl4.glitter-graphics.net/pub/658/658634cdu9wz29u9.gif[/img][/url]
>

Skapa flashcards