meet

Alla inlägg under augusti 2012

Av pussigumman forever in my life - 26 augusti 2012 18:39

Hej... Imrn börjar jag skolan... Usch så tråkigt!! D;

Vi ska börja en ny skola... Usch...

Och jag... Gillar inte äldre "barn"... :s     Fy...

Ska antagligen gå dit med en kompis... Kanske bloggar om hur det var... :(

Usch... Jag önskar att det var några dagar, eller veckor kvar av sommarlovet... Eller månader...

Eller år! :D

Tänk om jag skulle börja skolan först nästa år... :)

Det skulle va kul!

Men men...

Nu kommer Tilja[min ] och mamma hem från en promenad... till pappa... Det regnar D:

Aja ses... ._.

Av pussigumman forever in my life - 11 augusti 2012 17:18

Här är en söt liten Manga-bild..

HÄR..

Tkr.. Flickorna är söta... xD


Hejj dåe...


Ps. KÄLLA till bilden

Av pussigumman forever in my life - 11 augusti 2012 13:09

Hellojj!!


Nu har jag kört "Duck Life" på Silvergames.com. Jag vann allt ihop, varenda race + World Champion och fick en krona ^^

Ska försöka lägga upp en faildad, suddig bild på det....

Aja, den måste installera nånting... xP

Lägger kanske upp den failde bilden sen... I alla fall så var jag "hassel-brun" (hazel brown) när jag vann... Jag var brun (okej, det där lät rasistiskt... ._.) och hade en guldkrona när jag avslutade spelet. Funderade på att köpa den svarta eller vita (HAHAHAHA... ._.) färgen... Egentligen tänkte jag skriva "Tänkte vara vit eller svart.." men... Ja, ni ser ju själv hur det låter... ._.

MEN DET BLEV HASSEL-BRUN... ._.


Hej då...


// Ellen Mellark Odair

Av pussigumman forever in my life - 9 augusti 2012 21:23

Halloj.. Allihop...

 


Nämen idag har jag bara läst.... Läste ut de 2 sista kapitlena (stav..) från Fatta eld och är på...

Kapitel 2 på... Revolt. Ja, mamma, mormor och moster har varit på banken o fixat med morfars död, och så har vi bestämmt oss att han ska ligga i Minneslunden i... Mölndal... Sösseborg... Fösseborg... NÄMEN WHATEVER... aLLTSÅ DET ÄR VÄL VAD SJÄLVA STÄLLET HETER....

Oj, Caps! Orkar inte ändra men aja....

Har läst några braiga bloggar som jag kan tipsa!!

DEN HÄR

När ni klickar där kommer ni direkt till ett inlägg, men WHATEVAH!

Så, jag har haft tråkigt.... IMORN SKA VI OCKSÅ HA TRÅKIGT D:

Men ingen bryr sig om mig så SKITSAMMA...

Nu ska jag fortsätta läsa DEN HÄR


.

.

HEJJ DÅE!!! <3

Hellu!


Jag har tydligen fått en sticka eller något i ryggen! :o

När jag satt och tänkte började jag tänk på filmen Kiriko eller något... Då är det en elak drottning som har fått en tagg i ryggen, därför är hon elak... :o

Kanske ska vara elak då! ^^   

Ge mig katter och datorer annars bränner mina robottar ner era hus! >:D  

Nää men nu ska jag logga in på MSP...


Ciao! <3 

Av pussigumman forever in my life - 1 augusti 2012 19:57

Helloj!! ^-^


Idag har jag shoppat med moster och Siri ^^ (min kusin Siri)

Först när jag vakande drack jag te, sen tog jag på mig en rödvit-randig klänning och ett par svarta tights xD

Sen gick jag upp, mamma gjorde frukost eftersom jag inte orkade göra den själv, sen åt jag frukosten, sen startade jag datorn, sen kom mormor och tjatade om massor och så gick vi till bussen. Där väntade vi ett tag, sen steg jag på bussen (utan mormor) Sen åkte jag buss alldeles själv igenom mörkret... Sakta körde vi för bi den mörka begravnings-saken (det som är utanför kyrkor) och jag såg anden från morfar... o:

Nej, jag åkte själv till Kunsbacka Station och gick av, då såg jag Monster Moster och Lilla Siri. c:

Sen gick vi till Kungsmässan där Siri fick banan... Sen hände massa ointressant... ^^

Jaja, nu skriver jag vad jag har köpt: <>.<>

1. Två randiga linnen, ett med blå ränder och ett med svarta.

2. Ett vitt linne och ett grått linne.

3. Jeansshorts

4. Jeans

5. En lång tröja med bruna läder-fickor

6. En magtröja i nåt blå-vitt vattenmönster (ser ungefär ut som moln)

7. En långärmad tröja som är blå+vitt (randig)

8. 2 par svarta tights

9. En svart kjol

Sen tror jag nt det var nå mer :3

Kan ta några kort sen och lägga upp. Om jag orkar... o:


SEES!!!


PS. Mamma har fått en iPhone... Kommer väl bli mest min... c:<

Presentation


Jag är snygg och smäxxig!!
Nej det e jag inte, men vi kan väl låtsas? :(
Det skulle vara vänligt!
Nu tänkte jag säga Hejdå men ni måste stanna å läsa min blogg! :)
Ställ en fråga oxå:
mjaww.bloggplatsen.se/fragor/

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Homofobi.
 Idioti*
 Det är en fobi som borde respekteras!
 "...fobi", waaahat?
 Vet inte riktigt vad jag ska tycka...
 Homofober kan avgå, ew usch blä!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok [:

Bakgrund

[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl4.glitter-graphics.net/pub/658/658634cdu9wz29u9.gif[/img][/url]
>

Ovido - Quiz & Flashcards