meet

Alla inlägg under september 2012

Av pussigumman forever in my life - 8 september 2012 13:13

HEEJ ALLA MINA UNDERBARA LÄSARE!!! ^w^

 

Nu har jag och mamma gått en promenad i skogen med mamma och hund :3

Men jag är ju sjuk så vi gick hem eftersom jag vart trött och fick huvudverk o.o

JAG MÅSTE TILL SKOLAN PÅ MÅNDAG FÖR JAG VILL INTE FÅ JOBBIGA LÄXOR!! D:

Vad tur att jag skrev det här om läxor, jag måste nog träna på glosorna O.O

LALALALALALALLA

Nämen jag har tråkigt...

Nej, det har jag inte men...

SEEES ALLA HUNDRATUSEN LÄÄSAAREEE SOOM JAAG INTE HAAR ^w^

 

Jajah, älskar iaf de som läser :3

Om ni är medlem på MSP så kan ni gärna kommentera något i gästboken så kanske ni får en autograf ^3^

Av pussigumman forever in my life - 7 september 2012 20:55

Vi tar lite fler låtar nu när jag ändå håller på :)





Ni kan även önska låtar eller videos på kommentarer eller frågor  


Av pussigumman forever in my life - 7 september 2012 20:29

Hellöw Evriibaddy!


Jag och mamma har gått en promenad med hunden

Hon var väl söt... Och ivrig... Hon hade bråttom och när vi gick upp för backen till vår gata fick hon syn på en gren / pinne som hon tog tag i 'munnen' sedan sprang hon hem med mig i kopplet o3o

...fast när vi kom upp för backen släppte jag kopplet.


JAJA SKÖNT MED HEELG ^3^

Imrn ska jag och mamma baka bullar sen ska vi 'orientera', med hunden...

 

PÖÖÖÖZZ PÅÅÅ EEER MIINA FÅÅTAAL LÄÄÄSAAAREEEE ^3^

 


Dagens smileys: Kossan Coolie   Katten Kate    Grisen Grace


Presentation


Jag är snygg och smäxxig!!
Nej det e jag inte, men vi kan väl låtsas? :(
Det skulle vara vänligt!
Nu tänkte jag säga Hejdå men ni måste stanna å läsa min blogg! :)
Ställ en fråga oxå:
mjaww.bloggplatsen.se/fragor/

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Homofobi.
 Idioti*
 Det är en fobi som borde respekteras!
 "...fobi", waaahat?
 Vet inte riktigt vad jag ska tycka...
 Homofober kan avgå, ew usch blä!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok [:

Bakgrund

[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl4.glitter-graphics.net/pub/658/658634cdu9wz29u9.gif[/img][/url]
>

Ovido - Quiz & Flashcards