meet

Alla inlägg under december 2012

Av pussigumman forever in my life - 28 december 2012 09:53

Här ä plaggen

Av pussigumman forever in my life - 27 december 2012 21:12

Vi har bakat. Två kakor smälte ihop med varandra, Thihi! :)

Av pussigumman forever in my life - 27 december 2012 21:10

Tänkte visa foton från dagens promenad. :)

Av pussigumman forever in my life - 27 december 2012 12:47

Hejhej D:

 


Det här inlägget blir ett av dom sista inläggen som är intressanta D:
Imorgon åker jag till farmor o farfar, sen ska jag till Miranda, min kompis. :)

Det ska bli kul, men jag kommer troligtvis inte vara så aktiv varken på bloggen eller MovieStarPlanet. Men Miranda gillar MSP så jag kanske honner vara lite inne då. Hoppas! Annars ska jag nog umgås ganska mycket med henne! :D

TYA.MYA ÄR SKITCOOL!!! :D

 

Puss o hej! :D

Av pussigumman forever in my life - 26 december 2012 22:42

Hejsan!!


Har testat lite olika i skönhetssallongen, vilken tycker ni bäst och sämst om? Kommentera få en autograf, jag gillar minst 2 artbooks (troligtvis fler) och gillar looks, gör en look till er mm. Och det kostar er bara lite tid! ;)

 

Vilken tycker ni bäst om? Varför? Skriv en kort och enkel kommentar, eller en lång och utförlig, men snälla, ignorera inte! ;)

Det var länge sedan jag fick en kommentar, och dom som kommenterar är jättesnälla!! :D

Om ni inte orkar beskriva vilken look ni gillar/inte gillar så skriv en siffra, vi börjar vänstra hörnet-> högra hörnet, sedan på rad två gör vi lika dant. Alltså är tex den blå looken rad 2, nr 1 ELLER nr 6.

Bestäm själv!!

ALLA SOM KOMMENTERAR HAMNAR PÅ NÄSTA INLÄGG

ALLA SOM HAMNAR PÅ NÄSTA INLÄGG ÄR BÄST!!

Ni andra är jättebra. ^^

 

 

PUSS ÄLSKAR ER ALLA

 

KRAM ANANASEN! <3

 

 

 

Ps. Ni får ingen belöning när ni kommenterar längre :D

MSP
Av pussigumman forever in my life - 25 december 2012 11:18

Hejhej imorn ska jag o moster shoppa. Har ca 1500kr att shoppa för thihi! :)
Det har regnat och hemma är det ca -20, säkert mindre! Så jag föredrar att vara här faktiskt. Den 28e ska jag o far till farmor o farfar. Skriver mer när jag har datorn. Puss!! <3<3

Av pussigumman forever in my life - 24 december 2012 18:20

Nu har vi firat jul hemma hos moster och hennes man, Hans. Hans föräldrar o Hans söner var oxå där. Nu ska vi öppna dom övriga presenterna. Skriver mer exakt på datorn Jobbigt att skriva på telle. ;)

Puss!! ;*

Presentation


Jag är snygg och smäxxig!!
Nej det e jag inte, men vi kan väl låtsas? :(
Det skulle vara vänligt!
Nu tänkte jag säga Hejdå men ni måste stanna å läsa min blogg! :)
Ställ en fråga oxå:
mjaww.bloggplatsen.se/fragor/

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Homofobi.
 Idioti*
 Det är en fobi som borde respekteras!
 "...fobi", waaahat?
 Vet inte riktigt vad jag ska tycka...
 Homofober kan avgå, ew usch blä!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok [:

Bakgrund

[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl4.glitter-graphics.net/pub/658/658634cdu9wz29u9.gif[/img][/url]
>

Skapa flashcards