meet

Alla inlägg under januari 2013

Av pussigumman forever in my life - 28 januari 2013 17:23

Hallå där! 


Vad kul att just DU läser der här! 


Personerna som arbetar på 118800 är snälla  

Men det e dyrt att prata med dom, fast min kompis struntar i det och det är rätt så bra

 

Jag har ingen aning vad jag ska skriva så nu skriver jag några ord du kanske inte visste fanns

 


-Fruktsallad

-Krukväxt

-Datorskärm

-Biljardbord

-Kamerakvinna

-Spamma

-Spökhus

-Kanintrolleri

-Kattguld

-Lejonhuvad dvärgvdur

-Cykelsadel

-Matematiksproffesor

-Blomsteräng

-Rånare

-Cut4Bieber

 

 

// En trååkig ananas 

Av pussigumman forever in my life - 24 januari 2013 16:57

Här är en snögg bild på mäjj!! 8DDD
Mööhöööhööö!

// en smäxxig Ananas

Ps. Plastglasögon c':

Av pussigumman forever in my life - 24 januari 2013 16:28

Jaha, idag var min kod THAI :D

 

Koder:

Thai

Turk

Av pussigumman forever in my life - 23 januari 2013 19:25

Chaa!!

Nu sitter jag på det hårda golvet bredvid TV:n eftersom mor säger att jag inte ska flytta på datan.

Stackars lilla mig!!

 

Det e fel på musen, den hackar så jag skriver inte så mycket... c:

 

 

PUZZZZZZZZZZZZ 8DD

 

// En hackig datormus..?

Av pussigumman forever in my life - 19 januari 2013 20:36

En av Världens bästa manga-böcker är "Demon Dairy"!! 

Den är suuuperbra! :')

Jag har bara en manga kvar att läsa  :'(

Den är jättebra, och om ni inte läser den såså... missar ni någonting mycket bra!!

 

Nu tvingar modern min mig att stänga av datorn och ge henne modemet. Elakt va? :""c

 

// En liten ananas cc:

Av pussigumman forever in my life - 19 januari 2013 10:04

Hejhej! :D

 

Jag har... Jag har vaknat idag OuO"

 

Mwiee, det är inte alla som gör det. Men du vet, jag är så grym att jag sover om nätterna c8

Jagjag... Asså jag vet inte vad jag ska skriva, men min kompis vill att jag uppdaterar bloggen varje dag, såså jag gör det. ^u^

 

Jag ska väl logga in på MSP och göra någonting cc"":


Men fråga vän på mig, mitt VIP går snart ut. :""3

Fast om ni bara vill vara min vän för att jag är VIP behöver ni inte fråga



// En ananas som inte vill gå ut :""c

Av pussigumman forever in my life - 18 januari 2013 20:32

Mamma berättade att när hon tittade på Toddlers and Tiaras så var det en flicka som intervjuades sådär som dom gör, bakom scenen. Skriver på svenska vad hon typ sa...

 

"Jag vill bli en insektsutrotare. Jag gillar att döda myror! Och maskar! Och bin!" *reklampaus*

(en liten repris:) "Jag vill bli en insektsutrotare. Jag gillar att döda myror! Och maskar! Och bin!" *tyst en liten stund* "I want to kill Justin Bieber..!" ...

._.

 

Jag tror hon kommer bli kändismördare...

Det där flickebarnet var tydligen omkring fem år...

 

Ja, ni får själva fantisera om hur framtiden kommer se ut, för världen, för Justin Bieber.

 

 

// En undrande Ananas... ._."

Av pussigumman forever in my life - 18 januari 2013 14:50

En liten lek: Hänga Gubbe

 

 

REGLER:


1. Du får bara gissa på TVÅ bokstäver, på två olika dagar

2. En av personerna som kommenterar kommer få ett slags pris, som innehåller..:


* Jag läser din blogg (som du länkar på din kommentar)

* Jag skriver omkring tre kommentarer på din blogg (som du länkar på din kommentar)

* Är du medlem på MovieStarPlanet? Då ska du få två autografer.


3. Kommentera och gissa! :D

Du har inget att förlora på det :)

                    



Då har jag bestämt det första ordet!

_ _ _ _ _

 

Ett ord på fem ord!

Er ledtråd: En smiley som liknar någon som finns i inlägget / är någon som finns i inlägget 

 

 

// En hoppfull ananas som är i desperat behov av kommentarer  :3


Presentation


Jag är snygg och smäxxig!!
Nej det e jag inte, men vi kan väl låtsas? :(
Det skulle vara vänligt!
Nu tänkte jag säga Hejdå men ni måste stanna å läsa min blogg! :)
Ställ en fråga oxå:
mjaww.bloggplatsen.se/fragor/

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Homofobi.
 Idioti*
 Det är en fobi som borde respekteras!
 "...fobi", waaahat?
 Vet inte riktigt vad jag ska tycka...
 Homofober kan avgå, ew usch blä!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok [:

Bakgrund

[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl4.glitter-graphics.net/pub/658/658634cdu9wz29u9.gif[/img][/url]
>

Skapa flashcards