meet

Alla inlägg under februari 2013

Av pussigumman forever in my life - 27 februari 2013 17:25

Shit, vad halt det är ute nu x_x

Jag och mina vänner har ramlat minst 40 gr idag...

Men det är riktigt varmt! ^3^

Man kan nästan gå ut i shorts nu! (inte för att jag skulle göra det... i alla fall inte utan brunkräm på benen mina!)

 

Jag glömde min telefon på mitt skåp i skolan idag, heh. Så när jag hade kommit hem och rastat hunden tänkte jag titta på klockan jag bah: o.o

Och då bah vah min telle lixom bah borta assååååh aa!

Så jag försökte springa till skolan men... det gick inte bra. Jag höll på att ramla all the time, heh.

 

Men nu ska jag äta, herrå! ^.^

Av pussigumman forever in my life - 20 februari 2013 11:33

Vem jag skulle vilja träffa nu

 

Jag vet faktiskt inte ;_;

Om vilken person i typ hela världen skulle det ju kanske vara någon kändis, höhö. Fast jag skulle inte våga prata då ;_;

Men om jag måste välja såå... okej då vill jag träffa Miranda* och hennes kompis.

 

 

*Min kompis som bor någonannanstans i Sverige.

Av pussigumman forever in my life - 20 februari 2013 11:27

Britney's röst är...





It's Britney, bitch ;*

Av pussigumman forever in my life - 19 februari 2013 10:31

Mina största rädslor

 

* Att dö

* Att någon jag känner ska dö

* Spindlar

* Att bli intrasslad i spindelnät/spindelväv

* Småkryp

* Andra små levande saker som jag inte ser

 

Japp. ^^

Av pussigumman forever in my life - 19 februari 2013 10:15

Tjoohoo, YOLO!!!

Nämen efter att ha suttit och tittat på en skärm i... fyra dagar så jag är liksom helt VIILD, omfg!! <3

Jag typ dansar i hela huset medan mamma jobbar, jag bah "YEAH SWAG!" och sen jag bah blogga om ingenting på min blogg, yeee!!

Och så lyssnar jag på rockmusik liksom WÖÖHÖÖHÖHÖÖÖ!!!

Nej men sån här lite svängig musik, liksom yeyeah-musik! Woo!

NEJ nu försvann all min glädje D;

Idag ska jag till tråkpappa, bläblä. Datorn där är jeetelångsam juu!

Nu ska jag iallafall ditta på Desperata hemmafruar, höhö!

Neeeej, åååh, jag vill inte gå till pappa. BLÄBLÄBLÄ!!

 

Nu har DH börjat, IIIIH! <33333333333333333333333333333333333333333333333
3

ÖHÖHÖÖHÖHÖHÖÖH NEJMEN JAG HAR TRÅKIGT!!

Nej okej jag har faktiskt ganska roligt. Men jag hade gääärna stannat hos mooorsaaan yo!

Jag är undersysselsatt.

 

 

PUSSPUSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!

Av pussigumman forever in my life - 18 februari 2013 11:55

Ska göra 14 dagar, för att jag ska ha något att blogga om. =)


Dag 1: Mina rädslor

Dag 2: En person jag skulle vilja träffa nu

Dag 3: Någonstans jag skulle vilja åka

Dag 4: Någon jag skulle vilja byta utseende med

Dag 5: En blogg jag vill ska uppdateras

Dag 6: Mina största misstag

Dag 7: Vem jag sms:ar med när jag är nere

Dag 8: Fem låtar jag gillar

Dag 9: Låtar jag nöter på just nu

Dag 10: En vän jag inte skulle kunna klara mig utan

Dag 11: En bild på något av mina husdjur

Dag 12: Bild på mig + Åtta fakta

Dag 13: Min framtid, familj (vad jag vill nu)

Dag 14: Om det skulle brinna i vårt hus och jag fick rädda 3 saker och ett djur/en människa

 

 

Börjar imorgon, om jag inte får tre kommentarer, höhö.

Vilket jag inte kommer få, menmen c:

Av pussigumman forever in my life - 17 februari 2013 20:34

Vad är klockan: 21:01

 

Fullständigt namn: 

Ålder: 12

Vars bor du: Hemma.

Bor tillsammans med: Min familj

Färg på ditt hus: Rött och vitt

Hus eller lägenhet: Hus

När är du född: 13 november

Klass: 6

När tar du studenten: Ingen aning 0.0

Har du något jobb: Nee typ inte :o

När gick du upp imorse: Ööö...

När ska du sova: Inte vet jag ._:

Duschat idag: Jepp ^^

Kramat någon idag: Hmmm... Tror inte det :O

Pussat någon idag: Hunden >:3

Vad har du ätit idag: Mat och medicin =)

Dagens klädsel: På morgon: Nattlinne Nu: Tröja och mjukisbyxor, samt sockar

Dagens smink: Inget ._.

Dagens sötnos: Ehmm... Vet inte D:

Dagens roligaste: Jag har inte pratat med många, men hunden var lite gullig tidigare idag, höhö :3

Hur många har du kysst: I hela mitt liv? Med tungan? Nee, ingen ^-^

Vem kramade du senast: Hunden eller mamma D:

Har du många vänner: Jag hoppas det o.o

Har många varit otrogna mot dig: Neej, jag har aldrig haft ett förhållande =3

Har du flickvän/pojkvän: Nix ^o^

Vem pratade du senast med i telefon: Pappa

Vem fick du senast sms ifrån: Min kompis

Är du en människa: Nix, en utomjording från Merkudius... eller heter det Merkurius? ='o

 

Favorit...

Film: Hmm, Borta med vinden och ofc Barbie som prinsessan och tiggarflickan

Låt: Många =)

Bok: "Tvillingarna"-böckerna och många manga-böcker =D

Mat: Öhm... Vet ej :o

Färg: Pastel, Neon (utom rosa) och alla nyanser av rosa =) (förutom jätteskarp äckelrosa)

Stad: Vet ej =o

Land: Sverige c:

Ämne i skolan: Svenska =)

 

Senaste...

Personen du tänkte på: Öööh...

Gången du spydde: Vet inte ._.

Gången du grät: Igår

Pizzan du år: Humhum...

Gången du var i Göteborg: Julafton

Gången du var i Stockholm: Läääänge sedan!!

Gången du var full: Jag dricker inte.

Gången du var hög: Jag dricker inte DD:

Gången du var kåt: O.O

 

Antingen eller...

Svart eller Vitt: Det beror på...

Hund eller Katt: Båda :3

Ut och festa eller hemma och mysa: Beror på ^^ Kanske hemma o mysa <3

Tvspel eller Datorspel: Datorspel

Singel eller Upptagen: Singel...

Hångla eller Sex: Ingeeet... D:

Ragga eller bli uppraggad: Uppraggad o.o

Blont eller Svart hår: Beror på.

Har DU blå ögon eller bruna ögon: Blå

Choklad eller lakrits: Choklad

Göteborg eller Stockholm: Göteborg

Högerhänt eller Vänsterhänt: Högerhänt

Coca Cola eller Fanta: Fanta

Pizza eller Kebab: Pizza

Randigt eller Prickigt: Prickigt

Älska eller Älskas: Båda <3

Leva eller Dö: Leva ;_;

 

Antal...

Personer du älskar: Många :D

Personer du hatar: Ingen D:

Gånger du har varit full: o.o Jag dricker fortfarande inte...

Personer du hånglat med inom en 24-timmarsperiod: Ingen...

Glassar du ätit på en dag: Öööh, faktiskt bara 5 tror jag D:

Festivaler du har varit på/ska på detta år: 0 tror jag :o

Har du haft minnesluckor: Va? o.o

Gånger du varit hög: -_- o.o

Personer du saknar just nu: Många :(

Gånger ditt hjärta brustit: På vilket sätt menar du? :o

 

Vem...

Vill du kyssa nu: Ingen.

Ska du träffa imorgon: Ingen speciell tror jag... Kommer nog inte gå till skolan ;(

Sjöng du senast för: Min kompis, höhö!

Hade du senast msn-konversation med: Samma kompis som den förra frågan c:

Spelade tvspel med senast: Min andra kompis

Vill du ta med på en resa nu: Vet eeeej :o

Vill du kasta en sten i huvudet på: o.o

Förtjänar att dö: INGEN DDD:

Är söt: Många ^^

Vill du dela säng med inatt: Hunden. Men hon kommer dissa mig >:(

 

Vad...

Gör dig glad: Mycket ^^

Gör dig ledsen: Vet inte.. Ganska mycket kanske D:

Vill du helst göra just nu: Drömma något fint ^-^

Önskar du att du slapp göra: Städa, läxor. Och borsta tänderna! :o

Vill du ha nu: En teleport-sak :D

Önskar du dig i present: Hollywood Heights-serien på CD, och en ny dator :D

Längtar du till: Sommarlov

Tycker du om dina betyg: Blee!!

Ångrar du i ditt liv: Mycket ;_;

Vad är det bästa som någonsin hänt dig: Detdu =) <3

Hur mycket är klockan: 21:16

Av pussigumman forever in my life - 17 februari 2013 11:46

Jaja, jag vet att det inte ens har gått halva dagen. Ser bara lite... kul ut c=

 

Från 33 besökare igår, till en besökare idag =)


 

Från 86 sidvisningar igår, till 9 sidvisningar idag!



Pusspuss


// ANANASEN ^*^

Presentation


Jag är snygg och smäxxig!!
Nej det e jag inte, men vi kan väl låtsas? :(
Det skulle vara vänligt!
Nu tänkte jag säga Hejdå men ni måste stanna å läsa min blogg! :)
Ställ en fråga oxå:
mjaww.bloggplatsen.se/fragor/

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Homofobi.
 Idioti*
 Det är en fobi som borde respekteras!
 "...fobi", waaahat?
 Vet inte riktigt vad jag ska tycka...
 Homofober kan avgå, ew usch blä!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok [:

Bakgrund

[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl4.glitter-graphics.net/pub/658/658634cdu9wz29u9.gif[/img][/url]
>

Ovido - Quiz & Flashcards