meet

Alla inlägg under maj 2013

Så, vad har hänt denna varma och härliga dag? :O

Inte så mycket.

Vi hade skola som vanligt och sen så följde Olivia och Miranda med mig hem! Vi spelade badminton och kastade frisbee, sen gick Miranda hem. Hon kom inte på någon ursäkt, men jag tror att hon hade tråkigt. Sen gick jag och Olivia in och lekte med Barbie <33

Samtidigt som vi filmade det. Jag har nämligen gjort en serie: Dom 2 kända flickorna!

Den kommer bli superkänd, jag kommer bli superkänd och dom kommer bli superkända! Fast den är skitdålig, men jaja.

Också har jag typ nån störning eller nåt. Vill inte äta godis längre, och jag känner mig stor som en flodhäst eller nåt. Eller kanske en elefant... inte en blåval i alla fall, för dom har smala ben... Alltså, dom har ju inte ben men... äh... hejdå.


Nejmen seriöst, jag sitter här framför en datorskärm och klagar på att jag är tjock (fast det är jag ju inte?) utan att göra någonting... eh... Det känns ganska meningslöst men jaja...

Nejmen hejdå.

Heeejsaaan, mina älskade fans!


Jag vet att ni har ni har saknat mig såååå mycket! Jag beklagar för att jag inte har uppdaterat min blogg på väldigtväldigt länge. Det måste varit en ganska tråkig tid, om jag har rätt?


Näää, jag bara skämta!

Men er häftiga discodrottning är här igen. Min mamma tar körkort, så hon hade datorn typ all the time, så jag har inte hunnit blogga.


Jag och min kompis Olivia har skapat en ny blogg, den heter

UnicornMihi.bloggplatsen.se

Titta gärna! Den får en header på onsdag, skulle jag tro.

Jag och mina intressanta vänner sitter och... leker.


Men pusspuss, mina fina små monster!


PS. fråga mig någonting på ask!

ask.fm/FluffigtMonster

Presentation


Jag är snygg och smäxxig!!
Nej det e jag inte, men vi kan väl låtsas? :(
Det skulle vara vänligt!
Nu tänkte jag säga Hejdå men ni måste stanna å läsa min blogg! :)
Ställ en fråga oxå:
mjaww.bloggplatsen.se/fragor/

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Homofobi.
 Idioti*
 Det är en fobi som borde respekteras!
 "...fobi", waaahat?
 Vet inte riktigt vad jag ska tycka...
 Homofober kan avgå, ew usch blä!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok [:

Bakgrund

[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl4.glitter-graphics.net/pub/658/658634cdu9wz29u9.gif[/img][/url]
>

Skapa flashcards