meet

Alla inlägg under juni 2013

Av pussigumman forever in my life - 20 juni 2013 10:56

åkte jag och mina vänner till utomhusbadet.

Först kom jag, Miranda och Tina dit. Tina är förskyld, så hon skulle inte bada.


Men jag och Miranda klädde av oss så att vi bara hade badkläder på, sen gick vi till bebisbadet.

Det var jättesnuskigt vatten, typ halvdöda myror och massa barr och sånt.


Miranda gick i, men sa att det var för kallt.


Sen gick vi till den lite större poolen, som också såg lite snuskig ut. Miranda gick i, om jag minns rätt, men jag stod kvar på kanten och frös.


Då föreslog jag att vi skulle gå till den största poolen, och det gjorde vi.

Tina stod på kanten och sa att vi skulle doppa oss medan hon skvätte vatten på oss, men vi vägrade. Efter ett tag doppade jag mig,


Sen kom Linnette och hennes vän Alexandra.

Jag skrek lite för att det var kallt, och dom skrattade åt mig, hehe!


Dom gick i och Linnette tyckte också att det var skitkallt. Men tillslut gick dom i och kom lite längre ut, och vi badade osv. Sen sprang jag och Miranda upp eftersom det var så kallt.


Sen kom Linnette och Alexandra också.


Alla doppade sig förutom Miranda, och Tina förstås.


Men nu ska jag titta på TV, mihihi ^^

Byebye! :3


#Intressant #inlägg #intressantinlägg

Av pussigumman forever in my life - 20 juni 2013 10:44


Imorgon, fredag, åker jag till Frankrike.
Där stannar jag runt 10 dagar.


Sen är jag hemma i 4 dagar. Vet inte om jag kan blogga då. :o


Sen åker jag till Danmark och stannar där i jagvetinte dagar.


Sen kanske jag åker till Skåne, beroende på om min kompis som bor där är hemma då.


Sen åker jag till Småland.


Sen åker jag till Halland med min mamma (allt ovan är med pappa). Här kan jag blogga med min mobiltelefon, det vet jag.


Sen kommer jag hem och går vilse med mamma i skogen och leker med mina kära vänner som verkligen älskar mig. ^-^



Så, det är mitt sommarlov, tror jag! :3

Vi får se när jag hinner blogga! :D

Men ni är väl vana att inte få ett inlägg på några veckor eller dagar? ^^



I alla fall: Ha ett trevligt sommarlov! :D

 

Idag är det en riktigt solig dag! Det är en perfekt dag för att äta lunch utomhus. Grodprinsen äter också, men hans föda består inte av rå fisk och limepaj. Nej, Grodprinsens favoritlunch är citronfjärilar! Mums...

Hejhej alla sockerkakor!


Igår var jag med Tina, och vi spelade The Sims 3 övernaturligt... :3

Det var kul! :)

Vi hoppade studsmatta med hennes stora badring som ser ut som en munk c:

Också kom vi/jag på att vi är ganska intressanta, så idag ska vi försöka filma vårt liv cx

Mest på studsmattan då... med munken å det.

Och så kom vi på en lek, som vi ska utveckla till ett datorspel. :}

Men jag orkar inte förklara...nejmen jag hade tråkigt. Puzzpuzz!!

 

PS: Snart ska jag nog rita De 3 fina flickorna :D

Hejsis alla söta polkastänger!

 

Idag är det verkligen hemskt väder utomhus!

Imorse var det härligt. Inte soligt, men det var lagom varmt. Lite disigt.

Vi var i skolan och vädret var likadant. Vi fick lunchrast och jag och Miranda gick till matsalen. Sen gick vi därifrån med Linnette, och när vi nästan var framme började det regna stora, blöta droppar på oss. Sen blev dom fler och jag sprang in under tak och efter kom dom, gående.

Vi blev lite blöta då... :o

Skriver mer snart, batteriet tar slut!!

... magiiiska undeer!

 

Nejmen:

 

Idag är det verkligen hemskt väder utomhus!

Imorse var det härligt. Inte soligt, men det var lagom varmt. Lite disigt.

Vi var i skolan och vädret var likadant. Vi fick lunchrast och jag och Miranda gick till matsalen. Sen gick vi därifrån med Linnette, och när vi nästan var framme började det regna stora, blöta droppar på oss. Sen blev dom fler och jag sprang in under tak och efter kom dom, gående.

Vi blev lite blöta då... :o

 

Sen hade vi redovisning i aulan. Då hörde man hur åskan dundrade utomhus. Linnette såg även blixtar genom den öppna dörren.

Efter redovisningen så gick vi hem, och då blixtrade det och dundrade hela vägen hem! Och att inte tala om regnet! Vårt hår och våra kläder blev genomvåta! Usch, säger jag. :I

Nu är himlen vit och grå. Jättetråkigt väder, men det har åtminstone slutat åska.

 

Pusspuss! :3

Presentation


Jag är snygg och smäxxig!!
Nej det e jag inte, men vi kan väl låtsas? :(
Det skulle vara vänligt!
Nu tänkte jag säga Hejdå men ni måste stanna å läsa min blogg! :)
Ställ en fråga oxå:
mjaww.bloggplatsen.se/fragor/

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Homofobi.
 Idioti*
 Det är en fobi som borde respekteras!
 "...fobi", waaahat?
 Vet inte riktigt vad jag ska tycka...
 Homofober kan avgå, ew usch blä!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok [:

Bakgrund

[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl4.glitter-graphics.net/pub/658/658634cdu9wz29u9.gif[/img][/url]
>

Ovido - Quiz & Flashcards