meet

Alla inlägg under juli 2013

Av pussigumman forever in my life - 29 juli 2013 22:48

Woop woop :3
Här är mina fina outfits från telefonen! <3

Lite hiphop och glam sådär u know

Lite cool och annorlunda u know

Puss babies det var allt från mig. <3

Tack för att ni läser! ^^

Av pussigumman forever in my life - 20 juli 2013 16:24

Hejsan alla mina hundratals fans! Vad har hänt i mitt liv nu, undrar ni?!

 

 

Nu är jag hos min mormor som bor utanför Kungsbacka :)

Här har jag en dator - mammas gamla som var så dålig att hon lämnade den här.

 

För nu när jag inte är lika söt och charmig längre så kan hon säga "Näää, jag vill helst inte att du ska använda min dator... duvet, det är så mycket i den nu!" (hon har överfört foton) "Och dessutom så ska ju jag använda den senare..."


Men sånt är livet! Men man blir ju faktiskt lite ledsen, för mormors dator är så snabb att jag bara vill äta upp den, utan att tugga så att den inte går sönder, åka hem och spy upp den. Koppla in den och sen bah spelasrollaforumavännera<3

Fast det är inte så mycket vännera, för jag ha liksom inga vännerrrrr.... nästan! ^^

Min favvovän är någon annanstans, det var länge hon var inloggad i alla fall.

Jag saknar henne! :(

 

 

Nu tänkte jag berätta om mitt sommarlov hittils! (men jag suger på datum under sommarlovet så det kan finnas många fel hehe)

 

 

14 juni: Vi slutade skolan! :')   Jag och mina vänner gick och fikade på konditoriet (hurfan det stavas nu då). Det var dåligt väder :((

 

15 juni - 20 juni: Jag var med mina vänneer, mest Tina och Miranda. Vi var på notis (campingplatsen där du kan bada, leka, skaffa spelmissbruk och spela minigolf) osv ^^

 

21 juni: Jag åker till Frankrike! :3

 

22 juni: Vi kommer fram till vårt hotell i Strasbourg, Frankrike en stund efter midnatt.

 

23 juni - 27 juni: Vi är i Strasbourg och blir guidade av pappas släktings son som bor i Strasbourg. Slott, muséeum med mera!

 

27 juni / 28 juni: Vi åker till Pariiis, där pappas farbror och hans familj bor. Allt är på franska - muséum, slott och menyer. Fyfan.

 

29 juni - 5 juli (?): Vi är i Paris och besöker slottet Versaige (stavning?), Musé de l'Orangerie, Louvren, Claude Monét's trädgård och ngt annat.

 

5 juli / 6 juli: Vi åker hem till Sverige.


5 juli / 6 juli: Vi kommer hem.

 

5 juli / 6 juli - 8 juli / 9 juli: Vi är hemma i Jokkmokk, jag hängeh mäh min bff Tina! ;)

 

10 juli (?) - Vi åker till Danmark


AHAHAHA, nu blev det feeel. Idag är det 20:e juli och jag var i DK i 10 dagar, men jag kom hit igår och har varit hos Småland å Skåne 56dagar... skit i datumen nu då.. :x

 

Vi stannar i Danmark 10 dagar.

Sen kommer min kompis och hennes familj och hämtar oss där, så åker vi hem till dom och är där i ungefär 3 dagar.


Sen åker vi till farmor å farfar. Där är vi 2.5 dagar.

 

Jag åker till Göteborg med pappa, där hämtar mormor mig. Vi tar tåget till Kungsbacka och sen bussen till Fjärås.

 

Och here I am! <3 :*

 

Pusspuss bitchaaaas<3

Presentation


Jag är snygg och smäxxig!!
Nej det e jag inte, men vi kan väl låtsas? :(
Det skulle vara vänligt!
Nu tänkte jag säga Hejdå men ni måste stanna å läsa min blogg! :)
Ställ en fråga oxå:
mjaww.bloggplatsen.se/fragor/

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Homofobi.
 Idioti*
 Det är en fobi som borde respekteras!
 "...fobi", waaahat?
 Vet inte riktigt vad jag ska tycka...
 Homofober kan avgå, ew usch blä!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok [:

Bakgrund

[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl4.glitter-graphics.net/pub/658/658634cdu9wz29u9.gif[/img][/url]
>

Ovido - Quiz & Flashcards