meet

Alla inlägg under oktober 2013

Av pussigumman forever in my life - 30 oktober 2013 13:08

jag är typ astrött idag hahahaha

 

sov sju timmar, det räcker inte för mig, gäsp

 

mm egentligen skulle jag vara med min kära kamrat Tina men hon svarar inte

 

hon e vaken, så antingen dissar hon mig eller så har hon av ljudet

 

har ringt henne 11 gånger, just like a stalker B-)

 

nu e jag trött så hej då

 

pussigumman

Av pussigumman forever in my life - 29 oktober 2013 09:42

JAG ÄR SKITARG JUST NU

DET SKA VARA BALETT, SVANSJÖN I STOCKHOLM

OCH VARS BOR JAG?!?!?!?!?!? DRYGT 20 TIMMAR FRÅN DEN DÄR JÄVLA STORSTADEN, LIKSOM FMFL ÅÅÅÅH 

OCH NI JÄVLA GÖTEBORGARE KLAGAR PÅ ATT NI HAR TVÅ LÅÅÅÅNGA TIMMAR FRÅN STHLM, TÄNK PÅ OSS ANDRA DÅ SJÄLVISKA JÄVLAR ÄR ASARG JUST NU

 

och nej, jag får inte ta ledigt från skolan

 

och ja, det finns många människor som har det värre så staph

och nej, jag pratar inte om alla göteborgare, utan bara er som klagar

 

 

pussigumman

Av pussigumman forever in my life - 28 oktober 2013 01:40

nu ska jag sova

imrn jobbar pappa, men jag har lov och han går upp typ sju lxm jag kommer ju va dötrött om han väcker mig lxm hjälp hahaha

men serri jag ska sova nu

jag vill inte men å andra sidan vill jag inte vara sådär trött imorgon och jag börjar bli hungrig

sov gott ni oxå sen då puss


#intressant #tjej #mittliv #haha #lol asså ofta #bloggplatsen börjar med #hashtags #grtr

Av pussigumman forever in my life - 27 oktober 2013 08:18

asså det är typ helg, och min pappa och hans sambo börjar skramla i köket halv fakkin åtta??? stackars mig.

så jag tvingade mig upp och åt fil med müsli och banan :ss


nu sitter jag och spelar stardoll

<a href="http://www.stardoll.com/en/"

det är roligt, dockorna är fina

heter

BIubbie där du kan adda mig om du vill

om jag nu har läsare alltså


pussiiii<3<3

Presentation


Jag är snygg och smäxxig!!
Nej det e jag inte, men vi kan väl låtsas? :(
Det skulle vara vänligt!
Nu tänkte jag säga Hejdå men ni måste stanna å läsa min blogg! :)
Ställ en fråga oxå:
mjaww.bloggplatsen.se/fragor/

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Homofobi.
 Idioti*
 Det är en fobi som borde respekteras!
 "...fobi", waaahat?
 Vet inte riktigt vad jag ska tycka...
 Homofober kan avgå, ew usch blä!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok [:

Bakgrund

[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl4.glitter-graphics.net/pub/658/658634cdu9wz29u9.gif[/img][/url]
>

Ovido - Quiz & Flashcards