meet

Alla inlägg under augusti 2013

Av pussigumman forever in my life - 29 augusti 2013 15:54

För att få några bilder på min blogg så

Dock kommer det inte bli varje dag heh

 

I alla fall, dagens sim:

 

 

Jag tycker att hon var väldigt söt! :3

aa

Av pussigumman forever in my life - 29 augusti 2013 14:31

Jaaaa, jag får väl göra nåt roligt på bloggen om jag vill ha kvar mina läsare men eh jag är inte så rolig när jag bloggar typ, mh

Jag sitter hos en vän, hon tittar på PLL. Har redan sett avsnittet hon ser på nu så aa

 

jag är så intressant

 

puss

 

// pussigumman

Av pussigumman forever in my life - 12 augusti 2013 17:37

Hejhej!

Jag vet att jag är superoaktiv på bloggen men äähh, bloggplatsen laggar så mycket osv.


Jag har sommarlov till den 21:a tror jag, jag är inte säker...


Idag har jag kollat runt i forumen på gsm, det var något forum om att kvinnor borde få visa brösten eftersom att männen får det. Intressant diskussion, heh.

Men sen raderades den av en moderator eller nån. :((


Annars är jag bara med kompis men hon är i Luleå idag så eh ja. Jag sitter hemma och har tråkigt. ;-;

Så eh ja hejdå

Presentation


Jag är snygg och smäxxig!!
Nej det e jag inte, men vi kan väl låtsas? :(
Det skulle vara vänligt!
Nu tänkte jag säga Hejdå men ni måste stanna å läsa min blogg! :)
Ställ en fråga oxå:
mjaww.bloggplatsen.se/fragor/

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Homofobi.
 Idioti*
 Det är en fobi som borde respekteras!
 "...fobi", waaahat?
 Vet inte riktigt vad jag ska tycka...
 Homofober kan avgå, ew usch blä!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok [:

Bakgrund

[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl4.glitter-graphics.net/pub/658/658634cdu9wz29u9.gif[/img][/url]
>

Ovido - Quiz & Flashcards