meet

Direktlänk till inlägg 26 december 2012

Ny look? ;D

Av pussigumman forever in my life - 26 december 2012 22:42

Hejsan!!


Har testat lite olika i skönhetssallongen, vilken tycker ni bäst och sämst om? Kommentera få en autograf, jag gillar minst 2 artbooks (troligtvis fler) och gillar looks, gör en look till er mm. Och det kostar er bara lite tid! ;)

 

Vilken tycker ni bäst om? Varför? Skriv en kort och enkel kommentar, eller en lång och utförlig, men snälla, ignorera inte! ;)

Det var länge sedan jag fick en kommentar, och dom som kommenterar är jättesnälla!! :D

Om ni inte orkar beskriva vilken look ni gillar/inte gillar så skriv en siffra, vi börjar vänstra hörnet-> högra hörnet, sedan på rad två gör vi lika dant. Alltså är tex den blå looken rad 2, nr 1 ELLER nr 6.

Bestäm själv!!

ALLA SOM KOMMENTERAR HAMNAR PÅ NÄSTA INLÄGG

ALLA SOM HAMNAR PÅ NÄSTA INLÄGG ÄR BÄST!!

Ni andra är jättebra. ^^

 

 

PUSS ÄLSKAR ER ALLA

 

KRAM ANANASEN! <3

 

 

 

Ps. Ni får ingen belöning när ni kommenterar längre :D

MSP
 
 
Ingen bild

Tya.Mya :33333333

26 december 2012 23:13

Den högst upp i högra hörnet. Den är söt och liknar lite en asian. Blev nästan lite sugen på att köpa den men mitt fes ser nästan lika dant ut endå.. Annars diggar jag det rosa :3

pussigumman forever in my life

27 december 2012 12:47

Jag älskar din kommentar! :333
Du äger, Bara så ALLA vet. ^3^

 
Ingen bild

max1021

27 december 2012 13:38

Det andra eller dom två längst upp till höger. :3

pussigumman forever in my life

27 december 2012 23:07

Du äger! ;)

 
enatost1

enatost1

28 december 2012 11:14

Jag gillar den 3an på rad 1

http://meet.bloggplatsen.se

 
Teodora J.

Teodora J.

2 januari 2013 20:21

Den längstner i högra hörnet! Det ser lite ut som en alien och, jaa, den får mig (om jag köper den :'33) att känna mig speciell! Den längst ner andra platsen från höger är också snygg! :33 Den påminner mig om när jag var en nåb på msp, eftersom den är i svartvitt och har de där "major manga" ögonen. Påminner mig om min, "barndom" xDD

http://RealMspLife.bloggplatsen.se

pussigumman forever in my life

5 januari 2013 17:31

Spännande kommentar! c:
Mwiwih, du äger!

 
idisa08

idisa08

7 januari 2013 09:52

Look 5 på rad...öm...vänta lite ska kölla! ..på rad 2 C: Den looken är AWASOME! xD Men ja ..det var nog allt... :'33

http://idisamsp.bloggplatsen.se

pussigumman forever in my life

7 januari 2013 10:57

Jag gillar ditt sätt att skriva på CCC:

 
Constans

Constans

7 januari 2013 11:31

Jag gillar mest den looken på övre raden till höger!! Cc;<3<3 För den e gullig! ;))^^

http://constansmsp.bloggplatsen.se

pussigumman forever in my life

7 januari 2013 12:24

Okaii, jag tycker också att den är söt! :D
Typ som jag! c;;;;

//Ananasen

 
Ingen bild

Julia Friberg på MSP

7 januari 2013 13:02

Ansiktet nummer 5 på rad ett!
Det är rätt så fint! :D Ps:
heter Julia Friberg på msp!!

//Julia

 
Fanny♥

Fanny♥

12 januari 2013 23:23

Den med grön hud var cool c:

http://minlillairlblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


asså omg brownie e så gott vf ha pv när man kan ha brownie Sitter på en gunga å chillar med linnette #swag nä ba skoja swag och fab e typ dt fulaste orden ever herrå puss ...


Asså uhuhuhu min dator överhettas hela tiden? ?????? Dör Fläktar datorn med solfjädern 2 gick sönder --..-.-.-..-.- ...

Har åkt skidor i snön nu ramlade typ 7 ggr ://// Ditvägen var eUW hemvägen var ok!! Vi lunchade också, tacobröd med jokkmokkskorv! De e ju gott Skrattar man borde kke filma mig såg säger jätterolig ut när jag klamrade fast mig vid alla träd och ...


Oops vi har kemiprov i morgon... har inte tränat alls, men jag märker la hur det går. Får träna idag! Ska till skolan om ca en timme, börjar 09'35 på måndagar. Puuss puuuss ...

Av pussigumman forever in my life - 25 februari 2014 12:16

visar upp mina fotografiska talanger                               söta va det är twinsen som har gift sig ...

Presentation


Jag är snygg och smäxxig!!
Nej det e jag inte, men vi kan väl låtsas? :(
Det skulle vara vänligt!
Nu tänkte jag säga Hejdå men ni måste stanna å läsa min blogg! :)
Ställ en fråga oxå:
mjaww.bloggplatsen.se/fragor/

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Homofobi.
 Idioti*
 Det är en fobi som borde respekteras!
 "...fobi", waaahat?
 Vet inte riktigt vad jag ska tycka...
 Homofober kan avgå, ew usch blä!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok [:

Bakgrund

[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl4.glitter-graphics.net/pub/658/658634cdu9wz29u9.gif[/img][/url]
>

Ovido - Quiz & Flashcards