meet

Alla inlägg under december 2012

Av pussigumman forever in my life - 22 december 2012 12:22

TJAAAAA <333333

 

Det är så kul, igår hade jag ca 15 sidvisningar och typ 8 läsare!! :D

Det är kul, tycker jag!

Iallafall, så vill jag att ni ska se mina nobbade filmer. Okej, jag är glad att tre stycken ser på dom! ^^

Det är väldigt stort för någon som inte är VIP ^^

Fast.. jag är fortfarande avundsjuk på dom där med niohundraåttitvåtusen filmvisningar... :(

Ja.. Men här kommer den efterlängtade bilden då:

 

Där har vi ju en vacker bild :333

Så, om ni vill veta vad dom censurerade filmerna heter så kan ni ju titta på mina andra filmer, så kanske jag lägger upp dom där privata filmerna! ^^

Fast Ku... Jag menar Censur nr 3, läggs nog först upp när jag typ är i level mycket

 

 

MEN TACK ATT NI KOLLADE <33

PUSS ÄLSKAR ER ALLA!!!!

MSP
Av pussigumman forever in my life - 21 december 2012 10:31

MEN HEJ IGENN DAH! <33

 


Okej, ni har tillåtelse att sprida bloggen. ^^

För jag har inte haft en enda läsare hittills. Och, antagligen läser ingen det här heller...


1. TITTA! Fred är där! :D  MSP har hittat honom i sin själ. Nu försöker dom att föröka honom och göra honom berömd. Tack.

 

Coolt vah? :D

Ni som inte vet vem Fred är, det är en smiley som jag hittade på när jag dampade på datorn medan jag chattade med en kompis. Jag klickade lite random, så såg jag: ´+'

BÖRJAN PÅ FRED!! <33

 

 

2. Så.

Jag gör en film just nu, den ska heta... Inbjuden. Nyckelord: Inbjudan, Utnyttja, Fönster.


Det skulle vara hemskt snällt att se den. Jag behöver lite fame just nu

 

3. Tack att ni läser min blogg! :D     Gör inlägg så fort jag kommer på nåt att skriva om ;)

 

PUZZ PÅ ER ÄLSKLINGAR!! <33

Av pussigumman forever in my life - 21 december 2012 10:28

HALLOJ ALLA TUUSEN LÄSARE <33

 

Jag har lovat mig själv att bli mer aktiv på bloggen, tills den 28:e för då... Åker jag någonannastans. Men datorn här är snabb. Så... Då orkar jag blogga. Jag kommer mest skriva om Msp nu då ;)

JAMEN snart kommer väl ett inlägg då!  

 

TJABBA SES!! <3

Presentation


Jag är snygg och smäxxig!!
Nej det e jag inte, men vi kan väl låtsas? :(
Det skulle vara vänligt!
Nu tänkte jag säga Hejdå men ni måste stanna å läsa min blogg! :)
Ställ en fråga oxå:
mjaww.bloggplatsen.se/fragor/

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Homofobi.
 Idioti*
 Det är en fobi som borde respekteras!
 "...fobi", waaahat?
 Vet inte riktigt vad jag ska tycka...
 Homofober kan avgå, ew usch blä!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok [:

Bakgrund

[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl4.glitter-graphics.net/pub/658/658634cdu9wz29u9.gif[/img][/url]
>

Ovido - Quiz & Flashcards