meet

Alla inlägg under juni 2012

Av pussigumman forever in my life - 27 juni 2012 12:49

Hellu Små Sockertoppar! 


Jag kmr nog nt blogga så mkt om MSP här, så om ni vill veta mer om mitt liv på MSP tipsar jag er den här bloggen ist:

PinkOchElle.blogg.se


Där bloggar jag tsm med pink girl77 (eller nå liknande). Hittills äre bara jag som har skrivit... o:

Av pussigumman forever in my life - 26 juni 2012 20:52

Hellu alla som läsare som jag inte har! ^^

 


Sry, har inte bloggat på länge... Men ingen läser bloggen känns det som... o.o

Men iaf, detta har hänt medan jag inte har bloggat:


1. Resan inställd
Skulle ju åka till Spanien, men jag vart sjuk... Fortfarande lite sjuk, men iaf så missade jag resan pga av förkylning!  Fortfarande lite sjuk, men jag kan ändå umgås med vänner mm.


Jaa, det var väl bara det som hade hänt... xD


Puzz Puzz!! 
 

Humör:  Som vanligt.

Hallooo! :D

 

Nu har vi vart i Kvikkjokk med klassen (och två andra 5:or) och tältat. Först satt vi upp tältet, det gick ganska bra. Sen skulle vi äta skolans köttbullar och potatismos - usch... Så jag och Linnette gjorde nudlar, de vart ganska kalla och hårda men det var bättre än potatismos... o.0    Sen gick vi upp på Sinjerak (eller hur det nu stavas). Det var blött, kallt och jag fick snö i skorna. Sedan kom jag på att jag kunde dra täckisarna över skorna... o.0  Då gick det rätt bra, fast det kom jag på när vi nästan hade gått klart... o:    Vi gick ca 8 kilometer, fast det var ganska bra nt så det blv lite jobbigt. Men nu lite mer intressant fakta..:

1. Det fanns en liten strand där några doppade huvudet och fötterna, så kom John och tog av byxorna och hoppade ut i vattnet... Sen gjorde Anton likadant, hans kallingar hade blommor... Ingen lärare protesterade, fast än vattnet var kallt. Sedan tog Olivia och Lovisa av byxorna, men Lovisa tog på de sen för hon tyckte typ det var pinsamt också hoppade de ut i vattnet. Men Anton hade inte doppat huvudet första gången, så han gick ut i vattnet igen... Sedan gick John också ut igen... Sedan hittade Tova och Linnette en liten groda...


2. Vi gick till kyrkan, jag lyssnade inte så noga när de vuxna pratade om kyrkan. Sedan gick de flesta hem men jag, Linnette, Tina, Lovisa och Olivia stannade. Och några lärare. Vi skulle filma, Lovisa var min farmor som hade dött och när hon kom upp från en grav skulle jag svimma - och jag föll på en gravsten... Gravstenen föll också.... Då fick en lärare lyfta upp den sedan gick jag hem tsm med Olivia och vi gjorde guds-täcknet hela vägen hem...


 Det var nog det ända intressanta med resan...


Ciao! :D

Tja!

 

Imorn ska vi till Kvikkjokk, emn jag är sjuk så vi får se hur det blir. Nu kommer mina kompisar och vi ska sätta upp tältet, så jag måste gå.


Hej då!

Halloj På Er Allesamans! 8D

 

Jag har en liten fråga: Är det någon som vill blogga tsm med mig? Antingen på den här bloggen - eller så skapar "vi" en ny. Kommentera gärna om du vill blogga tsm med mig. eller så säger du via sms eller på skolan (om du nu har mitt nummer eller går på samma skola xD)


Puzz Puzz!

// Elle! ^.^

Presentation


Jag är snygg och smäxxig!!
Nej det e jag inte, men vi kan väl låtsas? :(
Det skulle vara vänligt!
Nu tänkte jag säga Hejdå men ni måste stanna å läsa min blogg! :)
Ställ en fråga oxå:
mjaww.bloggplatsen.se/fragor/

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Homofobi.
 Idioti*
 Det är en fobi som borde respekteras!
 "...fobi", waaahat?
 Vet inte riktigt vad jag ska tycka...
 Homofober kan avgå, ew usch blä!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok [:

Bakgrund

[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl4.glitter-graphics.net/pub/658/658634cdu9wz29u9.gif[/img][/url]
>

Ovido - Quiz & Flashcards