meet

Alla inlägg under januari 2013

Av pussigumman forever in my life - 18 januari 2013 14:42

 

Jag och mamma gjorde/lekte Hänga Gumma  igår. Först gjorde jag ett ord, "Hänga" och sen gjorde hon den där bilden. Fatta hur besviken jag vart när jag fattade att det skulle stå "Bedtime"....

Av pussigumman forever in my life - 17 januari 2013 19:00

JAG HAR TRÖÖÖKIGT :3333

 

SÅ JAG SKRIVER VAD SOM HÄÄÄNDER INN MAJJ HÅÅM...

 

Vad gör Mor? MIN MAMMA FÖRSÖKER ATT UPPFOSTRA HUNDEN OCH LÄRA HENNE TRICK. DET GÖR HON I HALLEN, DET LÅTER UNGEFÄR SÅHÄR:

JAA, DUKTIG TJEJ. JAH, FÅR JAG BOLLEN? FÅÅR JAA BOLLEN? :3

JAJAJA, TAAACK! DUUUKTIG FLICKA!! ELLEN VILL DU FÖLJA MED PÅ PROMENAD I MINUS TJUGOSJU GRADER??? :3333

 


Fast nu är det för Smokey Eyes från Maybelline Paris.

OCH NU FÖR VIKTVÄLTARNA ELLER NÅT SÅNT.

HAHAHAHHA JAG HADE RÄTT, DET VAAAR VIKTVÄKTARNA!!! VA DUKTIG JAG ÉÉÉÉÉ :33

OJOJ NU KOM JAG PÅ EN GREJ... O.O

VI HAR LÄXA IMORGON, AAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!

 

JAG MÅSTE TRÄÄÄÄÄNAAA!!!!!!!!!!!!!!!! O..O

 

 

SHIT ÅMG, SEEES MINA SMÅ

 

BABYÄNGLAR!!!!!!!!!! :*

 

 

// EN GLÖMSK ANANAS! :/   

 

VA LITEN SMILEYN SER UT I

 

JÄMFÖRELSE MED BOKSTÄVERNA.... :0

Av pussigumman forever in my life - 14 januari 2013 15:25

 

Haha, min kod idag!!

Av pussigumman forever in my life - 10 januari 2013 15:49

 

   

Rekord tror jag tillochmed! :D

I december fick jag också omkring 100 sidvisiningar, kanske kanske är detta rekord. Tittar sen, om ni skriver att ni är nyfikna ;)
Rekord på "Kommentarer" är 5 kommentarer på en dag. :)

Varför?
Troligvis för att jag mutade er! ;)

Haha, men fortsätt följa bloggen och ställ frågor, kommentera osv!


 

// En överaskad Ananas!

Av pussigumman forever in my life - 9 januari 2013 17:07

Tjejerna började äntligen shoppa.


 

 

 

 


Nu måste jag äta <3

Av pussigumman forever in my life - 8 januari 2013 20:52

Okej, nu hoppas jag att dom blir rätt xD

 

Dessa personer på MovieStarPlanet är bäst:

 

Tya.Mya

Teodora J.

idisa08

Max1021 (siffrorna e antagligen fel..?)

 

Nä, nu kan jag inga fler namn för jag kan inte se allt innehåll på min blogg ._.

Så... Eftersom jag e otroligt trött ska jag nog gå och lägga mig snart. Om en halvtimme. Eller en kvart. Eller typ snart nu.

Av pussigumman forever in my life - 8 januari 2013 13:07

  

EN KVART SENARE, vid shoppingcentret

 

 

 

FORTSÄTTNING FÖLJER >_<  

Presentation


Jag är snygg och smäxxig!!
Nej det e jag inte, men vi kan väl låtsas? :(
Det skulle vara vänligt!
Nu tänkte jag säga Hejdå men ni måste stanna å läsa min blogg! :)
Ställ en fråga oxå:
mjaww.bloggplatsen.se/fragor/

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Homofobi.
 Idioti*
 Det är en fobi som borde respekteras!
 "...fobi", waaahat?
 Vet inte riktigt vad jag ska tycka...
 Homofober kan avgå, ew usch blä!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok [:

Bakgrund

[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl4.glitter-graphics.net/pub/658/658634cdu9wz29u9.gif[/img][/url]
>

Ovido - Quiz & Flashcards