meet

Alla inlägg den 10 november 2013

Av pussigumman forever in my life - 10 november 2013 17:16

 

Jesus.

 

 

Selfie puss puss bitchis<3<3<3

 

 

Vad gömmer sig bakom buskarna..?
  
Ett fint paradis!!! :DDDDD :PPPPPP CCCCC: :333333

 

 

Mysigt bad med fiskarna!

 

 

Såhär mötte min sim hennes fru :))

 

 

Humörsvägningar... eh

    

 

 

Paradiiiis!

 

 

Under vattnet.

   

 

Krabbaaah! :D

 


Min belönade författare, hoho!



Sista kvällen i friheten! Sen blir den svarthårige gift med den simmande simmen Ariel ~

       



puss och hej små gmor




Av pussigumman forever in my life - 10 november 2013 11:17

asså jag stör mig jättemycket på folk som använder -.-" eller -.- som en seriös smiley

liksom använder den i vanliga meningar, typ jag håller med, dom borde skapa finare artiklar -.-" och så skämtar dom inte??? liksom ser ni hur ful den där smileyn är grtr på er som använder den seriöst,


lxm get a doctor :((


-.- -.- -.- -.-" -.-" -.- -.-" -.-" -.- "-.- "-.- -.-" -.- -.-" -.- -.- "-.- -.-" -.-" -.-" -.- -.- -.-" -.- "-.- -.-" -.-" -.- -,-" -,- -.-" "-,- -.- -.-" -,- -,-" "-.- -.-" -,-

Presentation


Jag är snygg och smäxxig!!
Nej det e jag inte, men vi kan väl låtsas? :(
Det skulle vara vänligt!
Nu tänkte jag säga Hejdå men ni måste stanna å läsa min blogg! :)
Ställ en fråga oxå:
mjaww.bloggplatsen.se/fragor/

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Homofobi.
 Idioti*
 Det är en fobi som borde respekteras!
 "...fobi", waaahat?
 Vet inte riktigt vad jag ska tycka...
 Homofober kan avgå, ew usch blä!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok [:

Bakgrund

[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl4.glitter-graphics.net/pub/658/658634cdu9wz29u9.gif[/img][/url]
>

Ovido - Quiz & Flashcards