meet

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av pussigumman forever in my life - 1 februari 2013 20:51

 


Hon har inget huvud :'(

Av pussigumman forever in my life - 1 februari 2013 20:43

Nu har jag lite fler bilder som jag har gjort medan jag har tittat på "Julie & Julia" på TV3.

Höhöh, eftersom jag har lite tråkigt lägger jag ut dom ._:

   

 

    

  

 

 

 /\ /\

(=^3^=)               Lägger upp fler bilder sen, även om dom e ointressanta c':

Av pussigumman forever in my life - 1 februari 2013 17:57

Ni undrar kanske vad jag gör när jag har tråkigt! 

Nej, det kanske ni inte gör men ni ska få veta ändå.


När jag har tråkigt, när internet inte fungerar eller när någon annan använder modemet eller när internet går seeeegt

brukar jag öppna Paint och göra ett fantastiskt konstverk! Titta bara, så vackra dom är.

 

Fantastiskt!

Jag ska göra ett nytt nu. Gjorde ett innan den här också, men jag sparade aldrig den...

 

PUSSPUSS, uppdaterar inägget med nya konstverk snart

 

Nu hann jag inte göra så nogrant för jag ska äta nu, men ni förstår :)

 

Ses!

Presentation


Jag är snygg och smäxxig!!
Nej det e jag inte, men vi kan väl låtsas? :(
Det skulle vara vänligt!
Nu tänkte jag säga Hejdå men ni måste stanna å läsa min blogg! :)
Ställ en fråga oxå:
mjaww.bloggplatsen.se/fragor/

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Homofobi.
 Idioti*
 Det är en fobi som borde respekteras!
 "...fobi", waaahat?
 Vet inte riktigt vad jag ska tycka...
 Homofober kan avgå, ew usch blä!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok [:

Bakgrund

[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl4.glitter-graphics.net/pub/658/658634cdu9wz29u9.gif[/img][/url]
>

Ovido - Quiz & Flashcards