meet

Alla inlägg under september 2013

Av pussigumman forever in my life - 27 september 2013 08:05

Google Chrome fyller år! Då måste man fira med mycket godis, eller hur?

 

 

Det är ditt uppdrag att slå på pinãtan (???) så att det ramlar ner godis! Försök att få mer än 100 godisar, annars blir dom missnöjda!

 

Nu ploppar det ut lite godis.

 

Ojojoj, massa godis!

   

 

Mitt slutrekord blir 169 godisar. Kan ni slå det?

 

alla som kommenterar får någonting mm

skriv bara om ni är medlem någonstans så skapar jag en användare eller nåt och gör något snällt

 

PUSSPUSS!!!

Av pussigumman forever in my life - 16 september 2013 18:24

Efter en lång väntan så får vi äntligen en ny del av DE TRE FINA FLICKORNA!  

             

Av pussigumman forever in my life - 15 september 2013 19:24

Jag är så duktig

Här kommer bilder på mina chibis, för att jag har tråkigt. :DDDD

 

              

     

 

 

 

 



fina va

Av pussigumman forever in my life - 15 september 2013 18:44

I fredags åkte klassen till Kourpak (???). Det är typ ett fjäll eller ett berg, något sådant..?

Sarvarna (renhanarna som är vuxna nog att slaktas) ska slaktas... eh

Så vi gick upp på fjället där det är en renhage med typ 7000 renar i som springer runt, runt, runt.

Jag gick in i hagen, awww så söta renarna är, haha! Vissa hade bara ett horn så dom såg ut som enhörningar c:

Jättesött hihiihihihi!

 

Typ klockan ett så satte dom upp en till hage i plast, om jag minns rätt.

Där satte dom massa renar och plockade ut sarvarna, asså fångade dom med lasso, och satte dom i en kanal (en inhägnad väg/stig som sarvarna följer tills dom kommer till en annan mindre hage). Då går dom till den mindre hagen och där någonstans så slaktas dom och så vidare, jag är inte same så jag vet inte. :D

 

Men det var ganska roligt där. ^-^

Fast vi såg en blodig, död kalv utanför hagen :<

 

Men aa, hehehehe, sen gick vi tillbaka x)

 

Orkar inte skriva mer utförligt... tror ändå inte att det är många som orkar läsa om mitt spännande liv, alla vill väl bara se foton och bilder på massa grejer???? x)

 

 

 

pusspuss!

// Marghareth Hilton

Presentation


Jag är snygg och smäxxig!!
Nej det e jag inte, men vi kan väl låtsas? :(
Det skulle vara vänligt!
Nu tänkte jag säga Hejdå men ni måste stanna å läsa min blogg! :)
Ställ en fråga oxå:
mjaww.bloggplatsen.se/fragor/

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Homofobi.
 Idioti*
 Det är en fobi som borde respekteras!
 "...fobi", waaahat?
 Vet inte riktigt vad jag ska tycka...
 Homofober kan avgå, ew usch blä!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok [:

Bakgrund

[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl4.glitter-graphics.net/pub/658/658634cdu9wz29u9.gif[/img][/url]
>

Ovido - Quiz & Flashcards