meet

Alla inlägg under februari 2013

Av pussigumman forever in my life - 17 februari 2013 11:35

Hejhej alla. :D

Jag har bestämt mig för en grej: Om jag råkar skriva :) så får jag inte ändra kolonen till likamed-tecken, utan då får jag lixom typ skriva "=)*" eller något. Så : Jag menar =D *

Det var svårare än jag trodde att börja göra = - smileys :'c

='c

Naw, den blev ju söt! C=

 

I alla fall, över till rubriken.

Jag har jätteont i halsen, kan knappt prata. Mamma frågade om det gick bra att hon och hunden gick ut och sprang, jag satt tyst och nickade medan hon var i köket. Hon lixxom baaaa "Öööh, gmn gåreee bra lixxom??"

Nemen blee vad jag har tråkigt ;_;

Jag vill göra något... Nån som vill göra något (med mig ^-^) ?

Blöblöbb, nu skaaa jag... nej jag vet inte... :c

 

Vi ses ^w^

Av pussigumman forever in my life - 16 februari 2013 15:17

Idag skulle vi fira mammas sambos mosters födelsedag hos henne med tårta, men se så blir det såklart inte eftersom jag är sjuk! Mamma och mammas sambo ska gå dit och äta tårta medan jag tvingas stanna hemma i mitt rum. Dom lovade att ta med en bit tårta, men jag blir lite orolig... Tänk om dom tycker tårtan e så god att dom äter upp alltihop! :'(

Det blir ju inte så roligt.

Det är soligt och det är varmt ute, och just den dagen ska jag såklart vara sjuk! ÅÅH VAD TRÅKIGT :'(


Jag håller i alla fall på att läsa en bok, Hjärtslag och Hjärnsläpp skriven av Ingelin Angerborn.

Den e faktiskt bra! =)


Åh justdet ja, jag har kommit på att smileys med = som ögon e underbart söta. Därför ska jag försöka börja använda sådana "ögon". Fast det går ju förstås inte om smileyn ska blinka... Menmen... :)

Skit.

Menmen... =) *



Pusspuss alla =* (fast vem vill pussa någon som e sjuk..?)


ANANASEN <3

Av pussigumman forever in my life - 16 februari 2013 14:57

Åh, jag  den här reklamen! :D

 

 

 


Haha, den är för rolig. Fast vem vet, man kanske kan dö av att svettas? :0

 

 

Aja, pusspuss! =D


ANANASEN <3

Av pussigumman forever in my life - 16 februari 2013 09:38

Uschusch, nu är jag sjuk! D':

Jag får bara sitta i min säng med den LILLA datorn och göra ingenting :c
Huh, vad hemskt...

Jag vill vara på den stora datorn..! ;(

Men den överhettar om man har den i knäet. Usch!! 


Men nu ska jag göra något annat.

Kanske rita min framgångsrika saga om de tre fina flickorna! :)

 

 

Pusspuss! ;D

Av pussigumman forever in my life - 14 februari 2013 16:17

"Dagens" foto: hur det ser ut i ett vanligt hem (hippos hem)
Hippos blogg: sweetcharlie.bloggplatsen.se

Av pussigumman forever in my life - 14 februari 2013 16:13

Hej jag har ganska tråkigt cx
Är hos Hippo o tittar på tv. ?+?
?=?
?-?
?~?
?0?
?o?
?.?
?_?
?@?
?v?
?3?

Av pussigumman forever in my life - 7 februari 2013 09:27

Chacha nu sitter vi i trappuppgången och jag spelar på Olivias telle ^?^
Nu ska jag tah handlräm heejdåå

Av pussigumman forever in my life - 6 februari 2013 14:36

Nu e jag hemma från skolan. Imorgon ska jag och mina kompisar på marknaden Heeree

Jag e hos en kompis nu och vi fikar och e lite osociala ^^ <33


Puzzpuzz!! ^3^


Veeeenta frsten, då e jag inte hemma... då e jag hos min kompis.. o..O

Heh ^^

Presentation


Jag är snygg och smäxxig!!
Nej det e jag inte, men vi kan väl låtsas? :(
Det skulle vara vänligt!
Nu tänkte jag säga Hejdå men ni måste stanna å läsa min blogg! :)
Ställ en fråga oxå:
mjaww.bloggplatsen.se/fragor/

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Homofobi.
 Idioti*
 Det är en fobi som borde respekteras!
 "...fobi", waaahat?
 Vet inte riktigt vad jag ska tycka...
 Homofober kan avgå, ew usch blä!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok [:

Bakgrund

[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl4.glitter-graphics.net/pub/658/658634cdu9wz29u9.gif[/img][/url]
>

Ovido - Quiz & Flashcards