meet

Alla inlägg under februari 2013

Av pussigumman forever in my life - 5 februari 2013 16:07

Ja, så idag hade alla 6:or som var i skolan Nationella Prov...

På läsförståelsen gick det väl helt okej, men det var på "Äventyrsresan" det vart dåligt.

Jag skrev 11 sidor, men jag hann inte klart... Det blev inget bra avslut liksom...

Dessutom vart den mer som en berättelse än en artikel.

Jag blev inte nöjd, den blev bara konstig... :/

 

Blev ni nöjda med provet?

Av pussigumman forever in my life - 3 februari 2013 13:20

Eftersom jag har ändrat hy osv ska vi ta ett adjö till vår fina header.

Tack, du som gjorde den (minns tyvärr inte vad du hette), du har gjort ett fint jobb.

  

 

Av pussigumman forever in my life - 3 februari 2013 12:44

Mm, nu är det söndag :/

Jag måste till pappa idag xo

Det e tråkigt där :cc

Och jag kan inte sova för det låter så mycket! :cc

 

Och imorgon börjar skolan x(

BLÄÄ VILKEN DÅLIG SÖNDAG.

 

 

iGoogle-kollage:

 

Sött va? ^^ c:

 

// En Söndagshatande Ananas, som ändå e glad att söndagar finns.

Av pussigumman forever in my life - 2 februari 2013 20:01

Hörni, ni kan visst ställa frågor... Jag undrade hur Enomis102 hade kunnat fråga, så kom jag på att jag kunde kanske skriva in länken! Det fungerade! :D


Mjaww.bloggplatsen.se/fragor/

STÄLL EN FRÅGA :D

Av pussigumman forever in my life - 2 februari 2013 19:52

Eftersom hen inte kan se frågorna som är ställda pga dom där fallande sakerna, så tänkte jag skriva upp dom 2 frågorna jag har fått. Ifall ni e nyfikna!

 

Frågor jag har fått på bloggen:

 


Skrivet av "BeautieQueen":

Ni Är Så Jävla Dryga!

ERA SMÅ RASISTER!

Pussis Queen


Svar: ..? o..o

 

 

 


Skrivet av "Enomis102":


Vad kul att du har en blogg om msp, har du haft den länge?

 

Svar: Bloggen har jag haft länge, men jag började kalla den "Msp-blogg" i December 2012, eftersom det var då jag började blogga om MSP.

Kram Ananasen c:

 

 


Ja, det var inte dom exakta svaren, eftersom jag inte kan se vad jag har svarat och jag kan inte gå in på frågor-saken.

Av pussigumman forever in my life - 2 februari 2013 19:52

Eftersom hen inte kan se frågorna som är ställda pga dom där fallande sakerna, så tänkte jag skriva upp dom 2 frågorna jag har fått. Ifall ni e nyfikna!

 

Frågor jag har fått på bloggen:

 


Skrivet av "BeautieQueen":

Ni Är Så Jävla Dryga!

ERA SMÅ RASISTER!

Pussis Queen


Svar: ..? o..o

 

 

 


Skrivet av "Enomis102":


Vad kul att du har en blogg om msp, har du haft den länge?

 

Svar: Bloggen har jag haft länge, men jag började kalla den "Msp-blogg" i December 2012, eftersom det var då jag började blogga om MSP.

Kram Ananasen c:

 

 


Ja, det var inte dom exakta svaren, eftersom jag inte kan se vad jag har svarat och jag kan inte gå in på frågor-saken.

Av pussigumman forever in my life - 2 februari 2013 19:22

 

 

 

 


Nästa del kommer snart! Är den inte jättebra?! :3


// En proffsig Ananas ofc! :)

Av pussigumman forever in my life - 2 februari 2013 19:14

Nu har du chansen att uppfylla en flickas önskning!

Kommentera namnet på flickans önsking du vill uppfylla!

 

Om du vill att LucyAnna ska få en kattunge, skriv "LucyAnna" i kommentarsfältet.

 

Då lägger jag upp en ritat teckning hur glad hon vart! Jag ritar såååå vakkärt!! <3

 

Ni får självklart skriva mer än flickans namn på kommentarerna.

NI ÄR SNÄLLA OM NI UPPFYLLER DERAS ÖNSKINGAR! <3

Dom kommer vara evigt tacksamma.

 

// En hoppfull Ananas! <33

 

 

Ps. Inte på riktigt, förstås.

Presentation


Jag är snygg och smäxxig!!
Nej det e jag inte, men vi kan väl låtsas? :(
Det skulle vara vänligt!
Nu tänkte jag säga Hejdå men ni måste stanna å läsa min blogg! :)
Ställ en fråga oxå:
mjaww.bloggplatsen.se/fragor/

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Homofobi.
 Idioti*
 Det är en fobi som borde respekteras!
 "...fobi", waaahat?
 Vet inte riktigt vad jag ska tycka...
 Homofober kan avgå, ew usch blä!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok [:

Bakgrund

[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl4.glitter-graphics.net/pub/658/658634cdu9wz29u9.gif[/img][/url]
>

Ovido - Quiz & Flashcards